önskelista julen år 2009

2009-12-01 @ 18:54:12

Åhh, jag tycker alltid att det är så svårt att skriva önskelista. Inte att komma på vad jag vill ha, det är inte svårt för fem öre. Men att rangordna och tänka lite smart. Egentligen borde jag bara önska mig pengar, men det är inte så kul när man får ett kuvert istället för massa fina spännande paket. Plus att mina föraldrar känner mig ganska bra och skulle aldrig ge mig någon större summa för då vet dom att de bara bränner i fingrarna på mig. Så bestämde mig för att önska mig allt jag vill ha  just nu, så får dom sköta shoppingen.


Stor stickad halsduk i stark färg, ej lila eller vinröd eller rosa

Svart nagellack, ett som håller länge

Blekmedel till jeans

Hårinpackning från hårcompaniet som “bygger upp håret” fråga Madeleine

Virkad tröja eller kofta, gärna som också går att använda på sommaren

Höga blåa jeans från cubus

Svart basic tröja från hm’s nedervåning med markerade och puffiga axlar

Nya hörlurar till min mobiltelefon

Pälsmössa med öronlappar, gina tricot, hm eller lindex

Presentkort på hm, weekday eller monki

Jeans från hm

Puder foundation från L`Oréal

Ny mascara, någon med volym effekt

Underkläder

Stora ringar

Färgglada sneakers, inget märke

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback