my babe is back in town, sing hallelujah!

2009-12-18 @ 20:19:56
Tog som sagt sprutan i onsdags, hade sjukt ont i armen på kvällen. Jag kunde knappt somna för att jag är en sådan människa som måste vrida och vända på mig ett par gånger för att hitta den skönaste sovställningen, men nu gick ju inte det. Somnade vid två, najs. Kände mig lite hängig på morgonen men det var bara att ta lite tabletter så var jag på fötter igen. Har tänkt på det där, jag tror att många inbillar sig att de mår dåligt bara för att de har hört att man "ska" må dåligt. Tror absolut inte att alla gör det, man kan inte direkt fejka en spya, but still.

Igår kom SOFIA HEM! Jag är superglad, har aldrig varit så skönt att se henne som nu. Finns så mycket som jag vill prata med henne om, har saknar henne så otroligt mycket. Självklart så funkar ju telefonen fast hon är i andra änden av Sverige men det är alltid lika skönt när hon kommer hem. Nu ska jag hoppa in i duschen sedan drar jag till Sofia. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback