julen

2009-12-25 @ 13:09:22
Ursäkta min väldigt dåliga uppdatering, men jag har haft så mycket annat för mig. Skolavslutningen i tisdags var så jävla grym. Våran tävling gick som förväntat, bra men lite stökigt, med tanke på att vi inte hade övat något. Alla andra klassers grejor var också asroliga, speciellt sam/ekonomi 08. Dom hade gjort en film, garvade från början till slut! Sedan blev det julfika hos Amanda, och jag lyckades fixa alla lucia kläder i sista sekund. Var och lånade ett lucialinne klockan fem över tre, skulle varit hos Amanda tre. Men jag lyckades iallafall. Vi körde massa roliga lekar, kändes lite som när man var liten, det var så härligt. Sedan när jag kom hem på avslutningskvällen var det plugg som gällde, men lyckades bli klar innan tolv iallafall.

Igår på julafton var jag hemma hos min faster med hennes familj. Det var en av dom bästa jularna hitills för stämningen var så himla skön. Jag fick massa fina julklappar, tacktacktack! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta lite frukost. peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback