jag ser det snöar, jag ser det snöar

2009-12-20 @ 21:13:00
Det gör väl visserligen alla. Det har ju snöat oavbrutet nu i flera dagar, så härligt så. Idag är det helt perfekt vinterväder tycker jag, det snöar men är inte allt för kyligt. Var perfekt när vi stod och kollade på Idolerna. Jonas och Anderas blev dock jättebesvikna då Tove inte kom och istället ersattes av Rabih. Anderas plan var liksom att haffa Tove och det var ju lite svårt när hon inte kom. Calle var jättebra dock, fast fick inte alls någon speciell känsla av att se honom live, trodde jag skulle få det. Efteråt så gick vi runt och kollade lite julklappar och sådära. Jag hittade inga. Ska köpa några imorgon. Nu är Sofia här, vi får se vad vi hittar på! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback