idol och lussebullar

2009-12-05 @ 01:53:16
Har varit hundvakt ikväll igen, hade dock lite trevligt sällskap denna gång. Arpine, Amanda och Ludde var här och hjälpte mig att baka lussebullar. Har inte smakat dom än för jag åt alldeles för mycket deg och mår megailla nu, men får checka om dom duger imorgon. Vi kollade på idol, och tyvärr så åkte Tove ut :( Håller inte med alls i det resultatet. Calle, Kalle? Var sämst tycker jag, har dock alltid haft svårt för honom och bestämmer jag mig för att inte gilla någon, ja då brukar inte det ändras vidare snabbt. Har haft en jättebra dag idag allafall. Skrev en HEL sida på uppsatsen, och är ganska nöjd med det. Om jag är lika produktiv resten av lektionerna så blir det nog ganska bra ändå. Sov så gott


Tove har varit så sjukt snyggt stylad i alla program jag har sett. Älskar den lite rockiga locken i dessa
två outfits. Superdupersnyggt.

Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Fin blogg du har!

Gillar din header.

Lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-12-05 @ 02:26:38
URL: http://princessinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback