hostmedicin och bloggstess

2009-12-30 @ 00:49:21
Idag var jag och köpte hostmedicin för första gången i mitt liv. Har tagit det en gång tidigare som jag kan minnas, för något år sedan. Säkerligen har jag ju varit sjuk flera gånger när jag var liten, men inte på de senaste 10-12 åren. Iallafall inte så jag behövt ta något, utom kanske ipren. Mitt imunförsvar är faktiskt något jag är riktigt glad över, men nu har det svikit mig. Sedan jag tog svininfluensasprutan har jag kännt mig lite hängigare men efter tränningen i söndags har det blivit ännu värre. Kan inte ens andas genom näsan, äcklig fakta. hehe. Men ska preparera mig lite allafall så jag förhoppningsvis mår bättre på nyår. Är sjukt taggad på nyår. Hon på apoteket sa att jag skulle ta det lugnt, och vila mycket så ska lägga mig i tid ikväll.

Tog nyss bort flera bloggar från bloggkoll.se. Varje gång jag loggar in har jag nästan 50 olästa inlägg. Det gör mig sjukt stressad. Flera av bloggarna läser jag inte ens utan kollar bara bilderna. Så nu tog jag bort alla jag inte läser. Känns skönt. Det var nog årets i-landsproblem också. Nu ska jag kolla glee sedan sova. godnatt

Detta är min basföda under de kommande två dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback