hemma igen

2009-12-28 @ 16:55:17
Igår var jag hemma hos Filip och kollade på film med lite sköna människor. Vi kollade på en film som hette "the butterflyeffect". Den var stört bra. En av de bästa filmerna jag har sett faktiskt, glad att jag övertalades att se den istället för en skräckis. Vi satt som på nålar hela filmen, och jag tycker själv att den var lite småläskig men bara alldeles lagom. Den handlade om hur olika val i livet kan påverka ens framtid, väldigt genomtänkt film. Det gillar vi. Sov sedan hos Johanna igen. När vi vaknade kollade vi på en annan film, the village. Tror att det skulle föreställa en skräckfilm, men jag var då inte imponerad. Senare drog vi oss mot stan och då blev det lite handlat också. En väldigt skön helg, med mycket film och mycket mys. Precis vad man behöver såhär års. ciao

Båda är från hm. 50 kr för t-shirten och de leopardmönstrade jeansen kostade 100 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback