godmorgon eller kanske godeftermiddag?

2009-12-19 @ 14:02:04
Jag vaknade för typ en kvart sen, alltså halv två. När jag vaknar så sent så får jag en gnutta panik i kroppen, man har sovit bort halva dagen. Usch. Dessutom skulle jag ha åkt med min syster och handlat sista julklapparna och byttit ett par stövlar. Men det hinner jag ju inte nu. Matilda kommer om en halv timme och då är det ju ganska bra om jag är hemma.

Mina favorit stövlar är trasiga som sagt. Jag kommer sörja dom. Tror tyvärr inte att dom går att laga, jävlaskitkvalité. Var in på skopunkten och frågade om det ens gick att få ersättning för dom då jag inte har något kvitto men det gick jättebra sa hon. Hade dock inte stövlarna med mig då. Dom är dessutom slut i alla affärer och på hemsidan så jag kan inte få ett par likadana. Vore ju kul om man kunde köpa saker som håller någongång. Förra året köpte jag att par dyra stövlar i äkta skinn men dom höll in heller, fick dock tillbaka varenda öre fast jag använt dom ett halvår så det var väääärt. hehe. Nu ska jag hoppa in i duschen sedan blire frulle! Ha en super bra dag

Gammal bild. Men här är stövlarna allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback