födelsedagsmiddag på basilico

2009-12-20 @ 02:33:51
Idag firades Matildas födelsedag med middag på Basilico. Vi var ett härligt gäng tjejor och en massa god mat. Jag beställde pasta med oxfilé och gorgonzolaost, så stört gott. Inte för att jag ofta går ut och käkar men basilicos mat är i särklass den godaste jag prövat. Allt jag ätit där är supergott, och man äter tills man tror att man ska rulla ut ur restaurangen. Smakade på Matildas calzone också, gosh. Brukar inte gilla pizza men denna var på en helt annan nivå. Konstigt att basilico inte får så bra recensioner i tidningar dock. Kan ju bero på att personen som recenserar har fel på smaklökarna, måste nog vara så. Mycket trevlig kväll! Nu ska jag sova. Nattinatti


Matilda fick massa fina presenter, blandannat tre ciggarettpacket. Hej cancer. Lägg dock märke till
Amandas söta hjärtan på camel packetet, det är värt lite credd. Av mig fick hon ett halsband. Det
är en lång kedja och i den hänger en liten robot. Ville egentligen ha det själv, men ibland får man
helt enkelt offra en för laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback