en dag kvar

2009-12-21 @ 23:24:41
Imorgon är det skolavslutning, det är ju helt underbart! Mindre underbart är att jag har två uppgifter i företagsekonomi som ska in och jag är då inte klar på långa vägar. Så blir till att plugga imorgonkväll. Rensade ur en av mina lådor idag och hittade lite borttappade grejor, blandannat ett kvitto som gör mig 600 kr rikare. Känns riktigt najs faktiskt. Längtar till mellandagsrean, då jag kan få shoppa igen. Morgon dagen kommer bli stressig som tusan, såhär ser planerna ut:

*8.50-11.00 skolavslutning på regina
*11.00-13-30 klippa och färga håret
*Handla lite saker till julfikat
*15.00 julfika hos amanda, och man ska vara utklädd, ihhhhh

På skolavslutningen har jag tagit på mig någon väldigt korkat. Kan inte avslöja vad det är om någon som inte går i min klass på Jensen läser. Men jag ångrar mig kan jag säga. På Jensen är det eleverna själva som håller i underållningen, ganska kul kan man tycka men inte om man har scenskräck. Inte för att jag har det, men njuter inte direkt av uppmärksamheten. Aja, tror att det blir en rolig dag imorgon iallafall. Sov så sött


Jag börjar bli lite sugen på att färga håret mörkt igen, men jag måste stå
imot det. Fattar inte varför jag blir sugen på det varje vinter, konstig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback