dressed for success

2009-12-03 @ 19:15:24
Jag kom nyss hem till min pappa efter att ha tränat och handlat lite. Pappa är ingen hejare på att laga mat så jag brukar få sköta den delen, då får jag bestämma också hehe. Ikväll blir det kyckling med ris och till det en mozarella sallad. Älskar mozarella. Sedan måste jag plugga... Usch och fy. Men snart är det fredag, som det är varje vecka men alltid lite uppskattat. hejdå
Red Velvet Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM
ÄLSKAR modellen på den här klänningen. Den är perfekt. Synd att den inte finns i andra material eller färger. Tycker den skulle passa superbra på nyår, men röd sammet ger mig mer än känsla av jul en av party.

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Den är så sjukt fin den där klänningen!

2009-12-06 @ 23:48:48
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback