den som sa att pengar inte kunde köpa lycka hade fel

2009-12-26 @ 16:13:32




Det var vad jag fick med mig hem idag, plus en liten present till Arpine. Den svarta
pälsjackan är från hm's barnavdelning och kostade bara 200 kr. Jag har velat ha en
svart ganska länge, så blev super glad när jag såg att det var den sista kvar, på rea
dessutom. Gråa basic klänningen är från gina tricot och kostade 75 kr. Förresten så
tycker jag att ginas rea var ganska dålig, fanns inte mycket man ville ha. Linnet med
tryck är från hm och kostade 50 kr. Leggingsen brevid blev jag lite småkär i, från
lindex för 99 kr. T-shirtarna är båda från JC's killavdelning och kostade 65 kr styck.
Spetskoftan eller vad man kallar det är från Vero moda och kostade ynka 50 spänn.
Jag var påväg att köpa en på hm för trehundra kronor så det var värt. Väskan hittade
jag lite när jag egentligen gett upp hoppet om en västa och den är från belle shoes
en nyöppnad affär här i Uppsala. Den kostade 200 kr. Allt som allt är jag supernöjd.
Riktiga fynd. Räknade ut vad allt skulle ha kostat och summan låg på cirka 2300 kr.
Det kan man kalla kap. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback