den omtalade bilden

2009-12-10 @ 14:46:56

Vet inte om ni följer Elin Klings blogg, men det gör jag. Jag tycker att
hon har sjukt snygg klädstil och hon är en inspiration för mig. Denna
bild blev dock väldigt kritiserad i hennes blogg. Men kommentarer som:
"Cameltoe in absurdum,inte okej.", "Du är 27 år, och behöver inte klä
dig som om du gick på dagis i bara tajts." "Du glömde kjolen.." Jag tycker
dock att det är fett coolt att hon vågar vara egen och köra på något som
många andra ALDRIG skulle våga. Jag tycker det var starkt gjort, men
skulle inte sätta på mig det själv. Vad tycker ni? Snyggt eller ej?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

det hade varit snyggt med ett par höga jeans istället för leggings :)

2009-12-10 @ 15:27:26
Postat av: esmeralda

TACK! :) Elin klär i det där, köpte själv den där korsetten idag och kommer klä mig ungefär så där. Snyggt ju

2009-12-11 @ 00:08:38
URL: http://ndotter.se
Postat av: Anonym

alltså jag diggar inte "showin' the but"..

men vad fan, gillar hon det? så varsegod liksom ;)

2009-12-11 @ 15:22:18
URL: http://baneman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback