årets första julklappar, check!

2009-12-07 @ 16:46:15
Efter skolan åkte mamma och jag och handlade lite julklappar. Vi köpte  saker till pappa,Wille och till Linda. Det är extra kul att handla till sin syster, då vill man köpa snygga saker så man kan låna dom senare, hehe. Det där med julklappar är ändå lite svårt tycker jag. Man vill ju köpa något som personen i fråga önskar sig, men ändå något man själv tycker personen behöver. Sedan så vet man att nästan ingen vågar be om kvittot trots att dom vill byta och vet att plagget/saken kommer hamna längst in i en låda under gamla tidningar och tuggummipapper. Trots det så vågar man sällan. Tråkigt. Hittade också lite fler saker som jag kunde skirva på min önskelista;


Vill verkligen ha en ny skinnjacka, min är två år gammal och börjar tröttna lite på den. Plus att det skulle
vara kul med en ny modell. Väskan tycker jag är helt perfekt, färgen, formen, detaljerna, allt. Jackan kostar
500 kr och väskan 300 kr båda från Lindex. Hittade också en leopardfärgad grå kofta och ett par lackade
leggings med ormskinnsmönster, VILL HA.

Kommentarer
Postat av: pau

hihi den där jackan har ju jag! den har superbra passform men den är inte varm för fem öre.. ;)

2009-12-10 @ 18:25:42
URL: http://paulinanathali.blogg.se/
Postat av: caroline :)

är sjukt sugen på jackan!

2009-12-10 @ 18:54:31
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback