i'm a little drunk and I need you now

2010-09-09 @ 20:43:02
Är lite sugen på att färga håret. Fast jag har ingen aning om hur jag vill ha det. Funderade på brunt ett tag, men jag blir ju så satans blek på vintern. Sen funderade jag på lite ljusbrunt, men tror nog jag ska fortsätta vara blond ett tag till. Gillar färgen på Ashleys hår, den är lite kallare än min. Vill ha en förändring iallafall! Jäkligt snygga kläder har hon också måste jag tilläga. Imorgon är det fredag och det står emellan myskväll och Stockholm, den som lever får se. puss

Kommentarer
Postat av: linda

åh Ashley Olsen! hon e så fin :) den hårfärgen tror jag du skulle passa i, fast du e fin som du e nu också :) puss (saknar er i skolan)

2010-09-09 @ 23:51:28
URL: http://lindaskriverblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback