dynamite

2010-09-06 @ 00:08:03

skor skopunkten, jacka cubus, klänning monki, tygpåse lindex, ring hm, örhängen paris
Nu är jag tillbaka efter en i princip perfekt helg! Först på fredagen blev det kräftskiva och födelsedagsfirande av Robert hemma hos honom. Det var riktigt kul. Vi åt, badade tunna, drack och sen däckade alla där. Väcktes dagen efter klockan sju av Sebastian som inte ville sova längre. Fick pannkakor med nutella på sängen till frukost. Värt. På lördags kvällen bar det av mot Sofia i Norby där det vankades middag och trevligt sällskap. Efter det blev det saluhallen. Har varit lite skept förr, men igår hade jag riktigt roligt! Dock uppkom ett litet problem när jag och Sofia tänkte röra oss hemåt och märkte att våran buss redan gått. Hmm, vad gör vi? Jag ringde Matte min räddare i nöden, så han kom och mötte oss så åkte vi hem till hans brorsa. Där käkade vi kebab och pommes. Riktigt najs. När jag skulle klä på mig imorse märkte jag att det var kattpiss på mina byxor som hade legat på golvet. Inte lika najs, men fick låna ett par shorts att åka hemåt i. Sen blev det middag hos min kusin och efter det filmmys med Sofia och stekta bananer. Nu blev det långt. Mitt längsta inlägg någonsin tror jag. Nu ska jag kolla på Ernst. peace

Kommentarer
Postat av: linda

så himla fina tjejer! <3

2010-09-06 @ 15:46:38
URL: http://lindaskriverblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback