I'd do anything just to fall asleep with you

2010-11-18 @ 23:13:17

Är lite sugen på den röda, 99 kr på hm. Bara jag hinner haffa en, den har tagit slut på hemsidan, twice.

Idag var jag på lunchmöte på saluhallen angående juldagen. Fick schemat och lite annnan information, plus god mat. Efter det åkte vi till saco-mässan i Stockholm. Jag hade egentligen inte tänkt åka, men när Andreas erbjuder sig att köra så varför inte. Jag är ganska säker på vad jag vill göra efter studenten, och några år framåt därför känns det lite onödigt. Efter sommaren blir det juridik 1 för min del. Det är 15 högskolepoäng och man kan läsa kursen via internet, vilket gör att jag kan jobba heltid. Tjäna lite cash. Man ska ju söka ganska snart, så håller tummarna för mina betyg. Juste! Vi har bokat en resa till Ios i sommar. Är så sjukt taggad, älskar att ha något att se fram imot. Jag har förresten skaffat Spotify idag. O nej jag har inte haft det innan, men nu är det premium så kan lyssna i mobilen också börjar bli lite trött på radion. Nu, sängen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback