för dig skulle jag göra det tusen gånger om

2010-11-15 @ 00:29:12
Bild från Ystad i somras.
I'm back (men vi får se hur länge jag stannar) Har inte funnits så mycket tid till att skriva. Det har väl hänt lite saker sedan sist, bara roliga saker. Jag och min kusin planerar en resa till London i december. Har aldrig varit där så jag hoppas verkligen att det blir av. Grejen är ju den att då vill jag göra London på riktigt, se en musikal, gå på madame tussauds you name it. Sedan till de självklaraste; primark, tror att det är en affär precis i min smak. Nåväl. Helgen har varit bra. Började med födelsedags middag följt av fest för Åsa Östman som ÄNTLIGEN fyllt 18. Grattis igen! Det var en väldigt lyckad kväll. Dock jobbade jag lördag kväll/natt så sov hela dagen idag. Jag brukar i vanlig ordning vara lite söndagsdeprimerad men nu är det värre än vanligt. Jag vaknar när det redan är svart ute, och mår som om jag vore bakis. I morse kom jag hem 08.05. Nu ska jag försöka plugga lite, sen sova. Hoppas det går med tanke på att jag varit vaken i cirka sex timmar.. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback