you treat it like a capitol crime, everybody' doin' their time

2010-03-16 @ 21:22:27

Jag hade lite tråkigt i söndags när jag vaknade, så fixade ihop lite nya smycken. Älskar verkligen fjädrar. Kort resumé av de senaste dagarna då. Söndag: Fikade med tjejerna på 018, vi var dom ändå som var där åtta en söndagskväll. Alltså hördes allt vi sa väldigt bra, man såg hur personalen stod och smålog åt helgens bravader. Efter det gick jag Amanda och Johanna hem till Gustaf för att kolla lite film och äta chips. Mysig kväll. Vid halv tre tiden vandrade vi hem till Johanna och påvägen berättade vi olika skräckhistorier vi hört, usch, gjorde oss ju inte mindre rädda. Måndag: Vaknade halv två efter att ha gått och lagt oss lite innan fem. Vi åt långfrukost och sedan gav vi oss ut på en lång promenad som aldrig verkade ta sluta, 1 timme och 40 minuter men härligt var det. Jag orkade inte åka hem så sov kvar hos Johanna en natt till. Saknar henne nästan lite nu, känns ju tomt! Tisdag: Efter skolan som slutade klockan fem så blev det träning och nu film med mamma. PEACE

Kommentarer
Postat av: j

ja saknar typ dig också........... lite

2010-03-17 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback