second skin

2010-03-13 @ 03:01:53

Köpte äntligen en svart mc-skinnjacka igår. Är superglad, och längtar verkligen tills det ska bli varmare så jag kan få använda den! Det är inte exakt en sådan som på bilden, men min kamera är trasig så vad gör man liksom. Då hm har ett supererbjudande med 100:- rabatt på alla jackor kostade den bara 199 kr. Sjukt jävla billigt. Köpte ett bar glajjor också med dom får ni se imorgon. Älskar att handla grejor till våren, fast mina nuvarande 23 kr på kontot är inte lika najs.. Kvällen har spenderats hos Andreas med Amanda och Andreas såklart. Vi har ätit, kollat på film, snackat, ja en mysig fredagkväll helt enkelt. Slutade med att alla tre somnade i soffan. Fick dock släpa min trötta kropp hela vägen hem för ska upp och vinka av Sofia imorgon. Vill inte att hon ska åka, tummen ner på det! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sadia ♥

Najs! Vilken butik? :)

2010-08-18 @ 19:26:25
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: Sara

Vart får man tag i den jackan då? Svara gärna på min mail

2011-03-02 @ 14:30:54
URL: http://www.ssara.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback