elinwahlberg.se

2010-12-06 @ 00:22:19

En blogg som jag läser dagligen är Elina Wahlbergs. Vet inte riktigt hur jag hittade den, men jag gillar den. Hon skriver mest om mode, vilket är vad jag söker i en blogg. Litet bloggtips från mig. Har inte hunnit tagit några bilder på det jag handlat för att jag vaknade ganska sent idag. Nackdelen med att jobba på nattklubb. Helgen har varit lugn och skön. Den började med intensivpass på friskis med Lina och Ebba, har fortfarande träningsvärk. Sedan var vi hemma hos Johanna på kvällen och hon bjöd på lite vin och tilltugg. Första gången jag drack vin utan sprite, är väll på tiden att jag också växer upp! Igår blev det solsidan hos Andreas för att sedan käka cheeseburgare  med pommes medans vi småsprang till jobbet. Och idag har jag myst med Sofia hela dagen tillsammans med beck, te och vattenpipa. later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback