jag blir så dum av dig

2010-08-30 @ 00:30:14
Fredag
Först var det skola till klockan fem, hade min första lektion i samhälle c. Den var sjukt kul! Ska berätta om våran planering senare. Astaggad! Efter det cyklade jag hem, åt tacos med mamma för att senare åka hem till David och kröka med det gamla gänget. Vi körde lite lekar, bland annat mina nya favorit pekleken. Orkade inte dra ut sen men kände mig väldigt nöjd med kvällen ändå! Sådant borde vi göra oftare.

Lördag
Mötte tjejerna för en fika på storken. På kvällen blev det kräftor, räkor, bananer doppade i choklad och bröllopsfotografen hemma hos Sofia, jättemysig kväll.

Söndag
Vaknade vid halv ett och bestämde oss för att åka ner på stan och kolla lite i affärerna. Höstkläder kan ju vara bland det roligaste att köpa. Jag hittade en jacka som jag är helt kär i, dock lite svårt att handla med noll kronor på kontot.. Måste skaffa ett jobb snart. Eller smöra för pappa. Nåväl, sen åkte vi hem till Sofia igen, kollade på eclipse käkade pizza och jag slingade hennes hår. Det blev skitsnyggt! Ibland undrar jag om jag gjorde rätt när jag tackade nej till frisörlinjen..

Det var min helg! So long, suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback