because I can't take seeing you with him 'cause I know exactly what you'll be, in his gallery

2010-04-24 @ 11:56:54

Svart jumpsuit från hm, kostade 50 kr. Den blommiga tröjan är från gina och kostade 49 kr.

Ljusblå jeansskjorta som jag tänkte ha som jacka från vero moda 229 kr. En vit långärmad tröja för 29 kr, only. Sjalen är från Vila och kostade 119 kr.


Nej, jag är inte död och jag har inte lagt ner bloggen. (Förstår om ni saknat mig) Jag har bara inte haft något att skriva plus att min kamera är borta med vinden. Eller egentligen i någon idiots ägo. Är fortfarande arg över det, gaaah. Ja, så vad har hänt sedan sist? Födelsedagsfirande av Johanna, Arpine och Sofia. Alla sjukt roliga och lyckade. Massa plugg, klar med nationella i svenska b. NAJS. Har bestämt mig för vad jag vill göra i framtiden, Lund here I come, eller Stockholm eller Göteborg. Den som lever får se! Ibland suger det lite smått att bo i en av Sveriges bästa student städer när man vill härifrån. Missförstå mig rätt, jag älskar Uppsala och alla människor här men jag vill utvecklas som person och det tror jag inte jag kommer att göra genom att bo kvar här. Jobbigt det där..


Kommentarer
Postat av: D A I S Y

Jumpsuit för 50 spänn?! Kalas!

2010-05-23 @ 23:13:27
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback