Sofia!!!

2009-09-29 @ 23:10:29
Idag har varit en grymt bra dag! Den började med lunch på chagall med Lovisa klockan halv tolv, bakpotatis med skinka och vitlökssås blev det, gott men luktade inge vidare. Sedan gick vi runt på stan ett tag innan skolan. Väl i skolan hände inte mycket förutom en svenska redovisning om "rinkebysvenska", hatar att redovisa, men tror det gick helt okej. Sedan mötte jag upp tjejerna på stan och hittade the shoes på din sko, som jag ska köpa imorgon, kan knappt bärga mig.
Nu sitter jag här i min säng med världens bästa Sofia! Hon kom hem från sin internatskolan utanför Göteborg(Ed men ingen vet vad det är) idag och hon ska vara hemma i en hel vecka. EN HEL VECKA. Can't get much better than that. I'm happyhappy.


Här är en bild på den nyhemkomna. Som jag har saknat henne. Är sjukt
skönt att ha dig hemma igen <3


Köpte även en väst idag, på.. New Yorker av alla ställen i den här staden,
man slutar aldrig förvånas. De mesta av deras kläder är väldigt tacky, och
ser billiga men ibland lyckas även dom! Den kostade 199 kr.

Kommentarer
Postat av: Anna

stina inte visste jag att du hade en blogg!! :)

2009-09-29 @ 23:17:12
URL: http://framkallat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback