skorskorskor

2009-09-30 @ 20:16:45
Idag har vi varit på studiebesök med klassen på landsarkivet. Hade från början tänkt att skippa det men som tur var pallrade jag mig dit, för det var jätteintressant! De berättade att en tjej  tack vare släktforsking fått reda på att hon är släkt med både Magnus Uggla och med Linné, hur coolt är inte det?! Så blev lite sugen på att börja göra något sådant men när jag fick reda på att denna forskning pågått från att kvinnan var 13 till 46 års ålder då var jag inte lika taggad längre..
Efteråt så mötte jag upp Johanna för att vi skulle köpa skor. Bilder finns nedan. Vid fyra tiden gick jag och Lina på ett spinning pass, stört jobbigt men man blir så himlans glad och taggad på livet när man har tränat så det är värt det. Nu ska jag, Arpine och Ludde röka lite vattenpipa sen är det film som gäller. peace&love
Vi köpte tre par på skopunkten, ett var och fick det tredje på köpet, en sjukt bra deal!
Johanna köpte de svarta stövletterna, och jag köpte de svarta lårhöga stövlarna i mocka.
399 kr, resp 599 kr. Tillsammans så köpte vi de bruna stövlarna 399 kr, som vi ska ha
varannan vecka, vårt lilla skilsmässobarn. hehe.

Kommentarer
Postat av: J

haha, vi borde ge dom namn. våra små bebisar :)

2009-09-30 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback