sjukt taggad!!

2009-09-23 @ 16:23:00
Idag åker vi till Åsas sommarställer, är så sjukt taggad! 3 dagar med bara sköna massa sköna människor långt ifrån Uppsala, kan ju knappast bli bätte. Kommer hem på lördag. Är jättestressad nu, började packa för en kvart sen och ska åka härirån om fem minuter, riktig tidsoptimist.. PEACE

Aja, blev lite shopping idag men;

Den svarta efterlängtade sammetskjolen som jag köpt på lindex för 149 kr,
ett riktigt kap som jag kommer använda mycket i höst! Köpte också ett
peace hasband som jag letat sjuuukt länge efter och ett läder armband
ur&penn för 102 kr och till sist ännu ett halsband i guld som är så
sjukt snyggt från lindex för 69 kr.


DAGENS OUTFIT

Stövlar skopunkten
Leggings lackade från gina tricot
Stickad tröja gina tricot
Armband från bolivia är egentligen ett halsband
Halsband indiska
Solbrillor grekland
Väska samma som igår
Väst nya från hm

pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: levine

detta gillar vi. kom o hämta mig nuuuuuuuuuuuuu

2009-09-23 @ 17:00:59
Postat av: Anonym

halsbandet och armbandet var inte från ur&penn det var från wedins ju/lina

2009-09-23 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback