Mot alla odds!

2009-09-21 @ 23:47:18
Nu ni, har jag mot alla odds också skaffat en blogg. Jag som egentligen hatar bloggar. Men för kanske två veckor sedan började jag följa kenzas blogg och kom fram till att det är inte så dumt endå, varför inte pröva? Ja, och så blev det. En stor anledning till mitt tidigare blogghat är att folk skriver ut sin känslor och blablabla. Om man har problem med någon så tycker jag man ska ta det med den personen eller personerna och inte på en blogg, känn er inte träffade, eller jo gör det! Men det här var första och sista gången jag skriver något sådant. 
Nu ska jag kolla på Scrubs sedan försöka sova, peace!


Kommentarer
Postat av: linda

nej men är det inte lilla stina som har en blogg :O

2009-09-24 @ 15:24:10
Postat av: A

noterat!

2009-09-30 @ 01:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback