Lazy Sundays

2009-09-27 @ 18:33:39
Idag har jag kollat på hela veckans gångna idolavsnitt, HEJA ERIK! Om inte han tar hem detta så har den svenska befolkningen seriösa problem på hörseln. Nu i cirka en timme har jag suttit och skrivit klart min och Linas artikel som handlar om rinkebysvenska. Varför kan inte den också få klassas som en dialekt? Vad skiljer den egentligen från skånska? Riktigt intressant faktiskt!
Snart ska jag äta middag med familjen för första gången på över en vecka, det ska bli mysigt. Senare ikväll blir det promenad med en vänn och tillsist ska jag krypa ner under täcket och kolla på Hitch. peace&love

Var tvungen att lägga in en bild på min underbart
söta hundvalp, han till vänster
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback