juuuuste

2009-09-22 @ 22:25:49
Hur kunde jag glömma! Fick mitt studiebidrag igår, månadens allra bästa dag. Självklart så var jag tvungen att köpa något då jag inte haft så mycket pengar de senaste veckorna, det bara kliade i mina fingrar. Så det blev lite småsaker. peace.


Tre par örhängen från Ur&penn endast 29 kr styck
den affären är helt underbar, alltid rea, det gillar vi!



Den här mörkbruna pälsvästen är mycket snyggare i
verkligheten måste jag säga. Min kamera suger. Den är
från hm och kostade 149 kr. Halsbandet köpte jag på
Indiska även det på rea, 59 kr.

Kommentarer
Postat av: arpine

riktigt bra start vännen! fortsätt såhär!

2009-09-22 @ 22:38:34
Postat av: lina

dom där bruna längst till vänster funtade jag också på att köpa fast jag köpte dom andra hehe

2009-09-23 @ 18:54:02
URL: http://linasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback