Godmorgon

2009-09-27 @ 12:16:29
Så, söndag nu igen, imorgon är det skolan som gäller. Usch jag orkar verkligen inte men något som är sjukt skönt är att vi bara går måndag-tisdag, därför att skolan ska flytta till nya lokaler och iomed det är vi lediga. Men självklart kommer vi hinna ha både seminarium och inlämning på en artikel under dessa två dagar, sweet.

Gårdagskvällen var helt okej, jag Johanna, Matte och Axel åkte på fest i Sunnersta vilket var kul till en början innan folk började bråka och det upptäcktes att det hade blivit en hel del pengar stulna blandannat mina 400 kr.. Det är helt sjukt att folk går på fest och tar saker, så jävla respektlöst. Kvällen slutade allafall hos Johanna med oboy, så det var mysigt. Nu är hon ute och springer, hurtig som hon är. När hon är tillbaka är det film och frukost som gäller! peace


Denna underbara rosalila sak ligger högst upp på min
önskelista just nu. Den kostar 995 kr och är av märket
triwa. Stört snygg.

Kommentarer
Postat av: carro

Tänka sig att du har skaffat blogg birran! Very nice!

2009-09-27 @ 12:45:35
URL: http://underkant.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, man slutar aldrig förvånas!

2009-09-27 @ 15:45:50
Postat av: Anonym

ååh, har velat ha en sån ett tag! Vart kan man få tag på sånna? :)

2009-09-28 @ 21:29:22
Postat av: stina svarar

vad jag vet så går den att beställa via internet :) här är länken; http://www.triwa.se/site/product.php?cat=1

2009-09-28 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback