feel it coming in the air, hear the screams from everywhere

2010-04-05 @ 18:21:35

Nu sitter jag i min säng och har precis varit nere på Ica och köpt nagellacks remover, ska bli skönt att äntligen kunna ta bort det röda nötta nagellacket och måla på med något nytt. Frächa naglar gör faktiskt mer än vad man tror. Lördagen blev jättebra, började i Sunnersta och slutade i Lutahagen, då Lina bangade (BANGARE) så var det jag och killarna hela kvällen, hade riktigt kul faktiskt! Bra start på lovet. Igår var jag på påskmddag med släkten och fick inte ett utan två påskägg. Jag som inte fått ett ändå på flera år. Har lite smått ont i gaddarna nu efter allt surt godis, gillar nästan bara surisar. Känns som att dom fräter på tänderna, undra om dom gör det? Ska fråga någon som är bra på tänder. Efter det sov jag hos far min och idag har jag jobbat lite, var i desperat behov av pengar. Hade fyra kronor på kontot och en femtioöring i plånboken, men nu belv det lite påfyllning som sagt. Ikväll ska jag först träffa Sofia. Har saknar henne en hel del nu. Efter det drar jag mig mot stan. hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback