back on track

2010-04-03 @ 14:59:15

Nu är jag hemma från Marocko och det var super! Min kamera har ju blivit stulen så kunde inte ta några bilder, men Amanda hade sin med sig så bilder kommer i veckan. Det var jättevarmt och skönt, och jag kan inte tänka mig att jag låg på en solstol och lyssnade till havets brus för bara två dagar sedan. Min väska blev kvar på Arlanda (inkompetenta människor!!) gud vet varför, men då ångrar man lite att man åkte i jeans och inte i ett par shorts. Fick tillbaka den eftertvå dagar, så ingen skada skedd. Har shoppat lite också, de har sjukt snygga smycken där, gosh. Det är ändå grymt skönt att vara hemma bara att sova i sin egen säng är ganska underskattat. Jag älskar att vara borta, men hemma är alltid bäst! Har hunnit träffa de flesta av mina saknade vänner redan, och nu väntar vårat livs påsklov. ADIOS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men inte mig än! Vi ses så fort jag kommer hem från åre vännen <3

2010-04-03 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback