;dröm sött ;då kommer jag drömma om dig

2010-01-12 @ 00:50:00
Nu ska jag lägga mig i sängen. Alldeles för sent, som vanligt. Klockan står på 06.00. Kommer dessutom inte kunna somna direkt, utan ska kolla lite på how i met your mother så jag kommer ner lite i varv. Har hänt mycket under lovet som tål att tänkas lite extra länge på. Hatar att sådant kommer upp i huvudet när man ska sova. Saker man inte vill tänka på, som man kan knuffa ur tankebanorna under dagtid då det är folk och ljud omkring en. När man ska sova så går det inte längre att hålla tankarna borta. Därför hatar jag att gå och lägga mig och därför kollar jag alltid på serier innan. Det får tankarna att försvinna igen. sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback