for every day that I love you I kill myself, I freeze over and over there's no one else

2010-04-10 @ 12:35:26

Bjuder på en liten bild från Marocko, hatar att det bara regnar och regnar i Sverige just nu. VILL HA SOL. Jag har märkt att jag suger på att uppdatera här, inte för att någon gråter över det, men jag tar mig helt enkelt inte tiden längre. Och att jag inte har någon kamera bidrar också med tråkiga bilder. Snabb resumé: Shutter Island på bio, födelsedagsmiddag för Sofia och Serri, tränat, klippt Andreas, myst med tjejerna och massa annat. Nu ska jag städa mitt rum, finns inte så mycket annat kul att göra i det här pissvädret. adios

Kommentarer
Postat av: lina

bra låt ;)

2010-04-10 @ 14:54:01
URL: http://linasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback