Att vara tonåring

2009-10-05 @ 23:42:28
När man är sjutton år händer ganska mycket saker i ens liv, kanske inte så att man gör så mycket olika saker egentligen men det händer mycket känslomässigt. Vänner kommer och går, ens första kärlek, man måste prestera bra i skolan och värst av allt är att man glider i från sin familj.. Det har iallafall jag gjort, man är helt enkelt inte hemma längre och har tid att umgås med varandra som man hade för några år sedan. På något sätt vet man att man alltid kommer ha sin familj där, de kommer alltid ställa upp för en vad som än händer och det är därför man tar dom för givet. Men man vet inte vad man har för ens man förlorar det, så nu ska jag börja ta vara på tiden och ägna mer tid åt dom som betyder allra mest för mig. ♥
Världens bästa och finaste syster Linda. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback