dåligt, rix fm

2009-11-17 @ 22:21:49
Jag är som jag tidigare nämnt inte den mest tekniska människa som har vandrat på denna jord. Logga in på msn och kolla mailen och sådär är ungefär vad jag brukar göra på datorer. Liknande med mobilen, det nödvändiga helt enkelt. Därför har jag aldrig riktigt lärt mig hur man laddar ner musik på datorn. (okej det är olagligt men alla gör det endå) Slutsatsen av detta är att jag inte har så mycket musik på min mobil och inte på ipoden heller. Så min lösning på detta har varit att be andra skicka låtar till mig. Men tröttnade efter ett tag på det, och alla har inte min musiksmak heller. Så har lyssnat på rix fm nu de senaste månaderna istället. Jag håller på att bli galen, jag kan varenda och då menar jag verkligen varenda text i varenda låt. Dom spelar bara samma sorts musik och samma låtar hela tiden. De har lyckats förstöra låtar jag tidigare tyckte var jättebra. Dåligt rix fm.

Detta är ju då ett riktigt i-landsproblem, och jag har andra saker att bry mig om också. Var mest en tanke som slog mig på bussen påväg hem, när jag satt och nynnade med i gloria för sjuttonde gången denna vecka. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback