natti natti

2009-12-09 @ 23:25:23
Matilda gick nyss hem, hon har hjälpt mig lite ytterligare med matten. Det känns konstigt att tänka sig att matte faktiskt var lite av min grej en gång tiden, vad hände? Jag gick från mvg till ig på ett halvår. Har dock börjat fatta lite mera nu efter hjälpen, sådära dagen innan provet. Bättre sent än aldrig. Jag skulle dock aldrig lägga ner hela min vakna tid på att plugga. Jag prioriterar ett socialt liv med vänner och familj framför kvadratrötter och världskrig. Visst det är jätteviktigt för min framtid, men man kan balansera studier och umgänge ganska bra om man vill. Det var allt från mig idag. Sov gott, dröm sött, vakna torrt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback