mycket väl godkänd

2009-12-08 @ 18:41:20
Jag uppfyllde alla kriterier man kunde uppnå på svenska provet! Jag är superglad :D. Känns skönt att det är ett ämne som det går riktigt bra i. Som sagt alla har sina svagheter, men också sina styrkor. Påtal om styrkor, i skolan idag gjorde vi en övning för att öka våran självkänsla. Jag fick skriva ner 5 saker som var bra med just mig. Förrut skulle jag tyckt det var obehagligt och känna mig jävligt självgod men det är faktiskt bra för självkänslan att göra sådant. (Mina lärare skulle vara stolta om dom läste nu hehe.) Jag hoppas att dom flesta iallfall innerst inne vet att dom har bra kvalitéer. Dessa är mina:
* Jag är trevlig mot nya människor
* Jag är omtänksam, och bryr mig om mina med människor
* Jag är inte långsint alls
* Jag är bra på att laga mat
* Jag är driftig, och tar tag i saker

Kommentarer
Postat av: Anonym

* Jag är inte långsint alls



i know what you're rhinking of ;)

2009-12-09 @ 09:26:31
URL: http://baneman.blogg.se/
Postat av: Sofia

och du är världens bästa vän? glömde en punkt där gumman.

2009-12-09 @ 17:04:50
URL: http://holymoley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback